Friday, April 29, 2011

SeLesai suDaH...


بسم الله الرحمن الرحيم


Membz lagi kee 'tuan umah' niii??

Minggu nii bz ngan kursus,
  sepanjang hari asyik duduk kat kerusi
sakit lama macam terasa lagi, kat kelas pagi tadi, 
eerrmm...sabau jeee laaa.


29.04.2011 
Tarikh nii bukan saja di tunggu2 oleh rakyat Britain, 
tapi keluarga saya juga ada buat majlis hari niii...
Petang tadi selesai sudah majlis pertunangan adik lelaki saya.


Okeh...tak leh nak duduk lama2 kita layan gambar

 


Barang2 pihak kami direka bentuk oleh my sis dan mak teh
Terima kasih juga buat shita, kek simple yang comel  ^_^



Pihak Perempuan




Sessi Kenangan


saya :   ^__^  ...kenapa saya senyum? coz tak sangka saya akan ada adik ipaq

6 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum sahabat..:)

Moga sahabat sihat hendaknya serta dalam perlindungan Allah Taala.

Tahniah buat adik sahabat, moga Allah kurniakan kelangsungan hari di mana akadnya diucapkan kelak.

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Jodoh, rezeki dan ajal kesemuanya ditangan Allah SWT. Perjalanan hidup manusia mesti diteruskan sehingga sampai ke destinasi seterusnya ke alam baqa. Alhamdulillah satu fasa telah pun selesai, semoga pasangan suami isteri dapat menegakkan syariat Allah, InsyaAllah.

kella said...

selamat pengantin baru! semoga ikatan terus berpanjangan dan dirahmati Allah... :)

saya belum terima adik ipar baru, adik ipar instant ada la.. =)

cun09 said...

{{abd razak}}

salam sahabat...

terima kasih doa dr sahabat ^_^...saya kurang sihat, blom dpt ke 'umah' sahabat n try kuliah yg diberi...

InsyaALLAH moge hari tuu akan tiba buat mereka...

cun09 said...

{{tajnur}}

salam sahabat...

InsyaALLAH, moge mereka mengingati n bertanggungjawab tentang menegakkan syariat ALLAH...

**terima kasih**

cun09 said...

{{kella}

salam ^_^

terima kasih kella...petame kali org luaq akan masuk dlm umah kami, lain bebenor rasenyeee ^_^