Tuesday, September 06, 2011

keMbaLi LaGi...



بسم الله الرحمن الرحيم



الحمد لله


Bertemu semula di ruang yang tiada sempadan ini,
mudah-mudahan hari yang mendatang akan dilalui
dengan ketaatan kepada ALLAH serta menjauhi larangan ALLAH.

Pertama sekali nak ucapkan
TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM
untuk semua sahabat ‘kehidupan sementara’

errrmm…sudah 8 syawal 1432 H rupanyeee, 
juga sudah masuk bulan Sembilan…
(baru 2 hari puasa...bz bebenor eeeaaakk)
lamanya saya bercuti…sekejap tenggelam sekejap timbul, 
sudah nak berundur kee??!! Rasanyee tidak kot, 
(orang sebelah yang selalu saya "lepas perasaan" dah jumpa
rusuk kirinyaa....TIDAAAKK, 
saya kena" lepas perasaan' kat 'umah' niii plakkk)
Saya telah ditinggalkan oleh masa...huhuhuuu padahal saya
yang tak reti-reti nak urus masa...buuusshhh!!!
N3 yang tertangguh dah meninggi rasanyeee
bila laaaa nak "rajin"niii...
                                                
Ini yang terakhir menaip yang lain semuanye C & P
InsyaALLAH saya akan cuba '"keluarkan"
walaupun ada orang kata yang dah lepas jangan pandang belakang lagi,
tapi saya nak juga pandang...
patutlaaa ada orang cakap kau "keras" liza...
takpe-takpe...

Rasanya 1 minggu sebelum ramadhan rusuk kiri dia datang merisik...
ramadhan 1432 H paling mencabar bagi saya sekeluarga,
Ramadhan dah hampir menutup tirainya...
Bukan 1 Syawal yang kami nantikan...tapiiii
4 Syawal 1432 H...
selesai sudaaa  ^___^



Baraka allaho lakoma wa baroka...my sis ( "_" )



saya: ingat khutbah 1 Syawal baruniii...bukan hanya suami-isteri disini, tapi suami-isteri hingga disyurga...

2 comments:

Abd Razak said...

Assalamualaikum sahabat..:)

Moga sahabat sihat hendaknya..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM
MAAF YA JIKA ADA SILAP DAN SALAH

cun09 said...

[[abd razak]]

salam sahabat ^_^

saya juga memohon kemaafan selama bersahabat di alam tanpa sempadan ini, juga mengucapkan syukran utk ilmu yg dikongsi...